Åhhh!

I går blev det en rätt bra dag ändå, även om karusellen snurrade på hela dagen så släppte det faktiskt efter på eftermiddagen iallafall. Lasset med bärlager hade kommit i går under dagen, 8 lastbilar med sprängsten har tömts bakom bastun så kanske utrymmet äntligen kan användas?

Farfar var uppe och eldade bastu så större delen av kvällen gick åt till att lyssna på evigt babbel:)
Mitt kaos projekt är halvklart, nästa gång jag ger mig på det blir det nog bättre för då vet jag hur det ska vara:)

Mattan är också p G Sara, halvfärdig den med men den blir bra iaf:)


Så till det tråkiga, i morse när jag skulle mata djuren hittade jag en död kaninbebis, en av dom stora?! Så Lucas var skitledsen innan skolan....
Så den här eftermiddagen ska det vankas begravning:(



Kommentarer
Postat av: Vickis

Åh - en flodhäst? ❤️

Svar: Ja kanske, men jag är för snål för att köpa mönstret!
Cecilia Gustavsson

2014-04-08 @ 08:54:12
Postat av: Gmormor

Vad skönt att du mår bättre, ge Lucas en kram.. Elin ser lika lycklig ut som vanligt.. Kramar 👴👵

2014-04-08 @ 10:53:45
Postat av: Vickis

Jenny köpte det, det är på engelska - eller grekiska kanske jag ska säga?!
Fattade nada även fast jag vet vilka maskor som heter vad..

Svar: Kanske kan få tjuvkika lite på det då?
Cecilia Gustavsson

2014-04-09 @ 10:22:14
Postat av: Sara

Tänkte först att det var ett ormhuvud :0) men väldigt gulligt! Längtar efter mattan men det rummet är fortfarande i kaos så det gör inget att den inte är klar än... Men snart... ;0)
Hoppas presenten föll födelsedagsbarnet i smaken! (Och stl)

Svar: Satt som en smäck!
Lucas också för han kunde inte hålla sig:)
Cecilia Gustavsson

2014-04-12 @ 19:57:49
URL: http://isarvesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild