Lördag

Safty timmarna har gått, ingen mer som blivit sjuk om man inte räknar med att jag blev totalt nockad av den stora nyssjukan igår. Nös fasiken oupphörligt från fm till sena kvällen. Bakade en vitchokladkladdkaka iallafall och bjöd upp farfar, vår enda sociala länk den här veckan och sedan gick vi en sakta promenad till jägarn där dom gjort kalhygge.
Hönsen hoppade upp och stal mina snorpapper, det var det mest händelserika på hela fredagen:)

Bilden är förvisso sedan i torsdags eller onsdags men ändå:)

När pappan kom hem från jobbet satte han igång att flytta på brädhögen, kanske var därför jag drömde att vi flyttade till ett nytt hus i natt? Eller är det fullmåne? Har drömt sinnesjukt mycket den här veckan... Barnen verkar också ha gjort det....

Idag iallafall får vi äntligen vara lite sociala igen. Elisabeth kommer med barnen på eftermiddagen och Robban och Tobias ikväll. Lika bra att köra igång ordentligt på en gång. Hoppas bara att jag får nån hjälp med städning. Roine hotade redan igår med att han skulle "flytta" på rishögen, känns ju jäfligt nödvändigt?

Kan bara meddela också, att om man nyser en hel dag blir man smärtsamt erfaren av nya muskelgrupper dagen efter...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad skönt att ni är friska igen👏 Hoppas du hår hjälp med städning förstår att det sitter trögt😂 Ni går ha en trevlig helg 💕 Puss o kramar 💋💋

2016-09-24 @ 14:20:15
Postat av: Mormor & morfar

Tack för fikat o en trevlig pratstund 👩‍👩‍👧🏃🏻💃🏻💕

Svar: Tack för att ni kom! Extra härligt efter en veckas isolering...
Cecilia Gustavsson

2016-09-26 @ 10:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild