Snabbvisit

På lördagen när stugan var städad och allt ihoppackat så åkte vi som sagt till syrran. Vi längtade hem, eller jag och Roine längtade efter våra egna sängar, men vi blev överröstade och bestämde oss för att stanna över natten som vi sagt från början. Jag och Sara åkte och handlade tacos och kalasgrejer. Tydligen fyllde både Monstris och Abbe år

Efter kalaset grävde vi ner den förbaskade gungbrädan som jag stört mig på i en evighet. Jag ångrade mig, fy vad jobbigt det var, för att inte tala om hur jäfla aptung den var att bära på plats sedan. David kom med Wilma lagom till den skulle ner i själva hålet som tur var.

Efter tacofesten blev det promenad med hundarna. Wilma och Elin cyklade vi andra fick löpa efter:)
Träffade på några hästar och fångade ett par grodor innan vi var hemma igen.

Myskväll med film, plugg för en del och tacochips med ost innan vi alla stupade i säng.

Mysfrukost och packa ihop på söndagen och bege oss hem. Helt underbar känsla att komma hem efter en vecka borta. Det var bara att sätta igång att packa upp, tvätta och dra igång en storstädning. Elin drog till Stockholm med farfar direkt och Lucas smet iväg till Hampus. Roine drabbades av ett anfall och satte igång att riva golvet i biblioteket!
Så mycket för den storstädningen...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att du är nöjd med Ölands semestern 👍 o Roine fick en anfall det gjorde ju inte så mycket för det vart ett fint golv av det 😂❤️

2016-08-05 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild