Operation golv

Som sagt, min man fick ett ryck och började riva golv. Måndag och tisdag var det rivning som gällde.

På onsdagen började återbyggnationen. På förmiddagen iallafall på eftermiddan hängde vi hos Hällarna, dom bjöd på pizza och pappan fick sig en MC tur. Vi mammor hängde med barnen. Lucas smet ner i källaren och spelade såklart men Mysan hjälpte till med småtjejerna. Elisabeth hade fixat skattjakt så vi roade oss galant.

Torsdagen fortsatte vi att bygga upp en grund, tiden försvinner när man bygger och har en drös med barn?!

På fredagen var det klart att åka och handla ytskikt. Passade på att handla till grillkvällen också. Hällarna var nu bjudna hem till oss på hamburgare. Så himla nyttiga :)

Efter ett par timmars snicksnackade, något dopp i poolen, en eller ett par jagningar av Rebecka och lite agerade som skiljedomare mellan två femåringar så var det dags för dom att pysa hemåt. Vi fortsatte med golvet.

Idag, söndag har jag och My varit på Ikea och köpt garderober. Hade tänkt bokhyllor också men fick ångest...

Den ena ligger där och hånar mig, den andra är kvar i bilen.... Snart så har vi nog ordning i huset igen?! Eventuellt iaf...

Just det får ju inte glömma...

Har numera inga kaniner kvar, eller ja en skuttar förnöjt omkring här i krokarna, den andra drog som en avlöning... Tänkte ladda upp en video på dom men jag är tydligen sjukt oteknisk


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej 💕 Det vart hur snyggt dom helst 👍 Har ni semester fortfarande 🙄 Synd att kaninerna är på rymmen ❤️

Svar: Japp den här veckan också, sedan är det tillbaka till verkligheten igen...
Cecilia Gustavsson

2016-08-08 @ 13:36:37
Postat av: sara

Vad härligt att du kommit igång igen 😃😃😃

Svar: Ja, hoppas jag orkar fortsätta 😁
Cecilia Gustavsson

2016-08-10 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild