Femårskontroll

Idag var det äntligen dags, mitt i delårsrapporten och månadsavstämning var det dags för kontroll på Bvc. Som Elin har längtat, inte efter sprutan men allt annat. Nästan 118cm och 25,5kg tung bebis. Hon har lärt sig uttala alla svåra ljud och stilade lite genom att skriva och rita. Motoriken finns det inget att anmärka på heller så det blev OKstämpel den här gången också. Fast hon hade pandadräkten på. :)

I övrigt då, Lucas har varit hemma idag, förkyld med ont i kroppen och ingen röst. Antar att Elin lär dra på sig feber med vaccinet i kroppen, lär bli en kul helg med andra ord. My har det bättre i skolan iallafall, den här veckan har känts bra och i morgon ska vi träffa skolsköterskan och kanske lägga upp en plan.
Jobbet känns inte lika motigt, mest för att det flyter på med barnen. Nu är det bara taxiproblemet som ska lösa sig.

Sara, Wilma och Patrik var här i tisdags. Mamma och Anna också men det är ju inte lika sällsynt:)
Som en räddande ängel kan man säga eftersom Jens min härliga kollega hade tvingat mig att cykla till jobbet. På detta viset slapp jag iallafall tillbaka turen. Vilket var skönt eftersom ovana cyklister lätt får skavsår på onämnbara ställen:)

Dont worry, det har typ läkt.

Så tisdagskvällen spenderades i glatt sällskap med korvgrillning, fika och trehundra klänningsbyten:)

Nu blir det Hatchiko med Elin innan eftermiddagsbestyren drar igång


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lite lättare i sinnet hörs det ❤️❤️❤️ Vi fick telefonsamtal från en jutidningsförsäljare så vi får se hur ni mår till helgen om vi kan komma o beställa av Lucas ❣ vi hörs vidare ❣Puss o Kramar 💞💞

2016-09-01 @ 18:42:19
Postat av: Sara

Trevligt att hälsa på er igen ❤️ Vad skönt att det kändes lite bättre för mysan nu... Hoppas att de tar tag i det ordentligt nu! Krya på er 😘❤️

2016-09-02 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild