Århundradets längsta söndag

Ni vet när dagen liksom aldrig tar slut?! Lucas har varit uppe jag vet inte hur många gånger inatt. Bajsat och kräkts om vart annat. Vilket såklart betyder väldigt lite sömn även för mamman... Sedan upp kl 06.30 och börja skura och koka och tvätta. Han slutade kräkas vid halv åtta snåret men är fortfarande lös i magen, har feberfrossat och svettats i stort sett hela dagen. Ljuvligt? Nej inte direkt.
Och allt jag kan tänka på är, vem är näst på tur? Och mår jag illa? Hur många har vi smittat i veckan? Förbereda, planera, undra? Fan. Jag hatar verkligen det här...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Inte roligt men hoppas på det bästa att ingen mer behöver bli sjuk ❤️ Krya kramar till Lucas😘 Håller tummarna att alla får vara friska ❤️❤️

Svar: Tack mormor!
Cecilia Gustavsson

2016-09-18 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild