Kul väder

Fy man blir sur när det inte är strålande hetta på semestern. Kör en favorit i repris från förra året och eldar... Burr:(

Annars går dagarna, för fort om man frågar mig. På måndag är det dags för allvaret igen, och på onsdag börjar barnen i skolan.
Hoppas att jag orkar städa av ordentligt innan dess, men jag har liksom ingen ork.

Igår tog vi en promenad till farfar och hämtade tjejernas cyklar och sedan småpulade vi lite, häromdagen gjorde vi stan med mamma. Inhandlade lite grejer innan höstterminen drar igång. Hoppas jag kan fynda lite nya väskor också.

Tack och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Mormor

Våran fina goa familj ❤️ Tack för ni kom i dag 👍 Klara mig utan walium Cicci 😂😂💞

Svar: Det säger du ju bara för å vara snäll 😁
Cecilia Gustavsson

2016-08-11 @ 21:24:38
Postat av: Mormor

Så snäll är jag inte 😜 Alla tre barnen har sin personlighet ibland har man svårt o hålla sig för skratt 😘😘😘

2016-08-12 @ 22:17:54
Postat av: Mormor

Nej du så snäll är jag inte lite för ärlig säger vad jag tycker till andras förtret 😳💕😳

2016-08-13 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild