Tisdag

Tänk att tisdagen alltid känns evighets lång. Skitlänge sedan helgen och evigheter kvar till nästa?

Och ändå går tiden så jädrans snabbt, får inte ihop den ekvationen?

Idag har jag hämtat en cykel hos mamma, när roine meckat däcket på den ska det susas! Evigheters evighet (mycket evigheter nu) sedan jag cyklade sist, och alltid så tänker jag hur härligt det är och undrar sedan hur jag tänkte när svetten lackar och stjärten ömmar?! 

Undrar hur lång tid det skulle ta att cykla till jobbet? Undrar om jag skulle dö på halva vägen? Undrar om jag någonsin kommer att testa?

I helgen som var rev vi lite mer på garaget, Kjell fick två lass järnskrot och roine ska åka med ett lass brännbart idag! Räknar med att alla runt om byggnader är rivna till nästa helg! Känns underbart, då väntar vi bara på flaket som virket ska lastas i! Snart har jag en underbar öppen plan att dekorera med vackra tingestar:)


Och sedan ska jag tvinga ungarna att skänka studsmattan till mig:)




Kommentarer
Postat av: Mormor

Nej nej cykla inte till jobbet för både din fam o vi behöver dej 😆😅❤️

2015-08-26 @ 16:44:57
Postat av: Anonym

För Mattias tog det runt 30 minuter, fem minuter hit eller dit beroende på om han hade en "bra eller dålig dag". Men han cyklade ju bara till Sjösa, inte Svärta.

Svar: Jag betvivlar starkt att det tar 30 minuter för mig ens räknat från skolan, med tanke på att det tog två och en halv timme att gå från stan igår!!!
Cecilia Gustavsson

2015-08-30 @ 20:34:35
Postat av: Vickis

Det var väl skornas fel att det tog sån tid? ;) Du är ju inte klok, jag hade aldrig gett mig ut på den promenaden mitt i natten! 😘

Svar: Hade ju bergsprängaren med mig:)
Cecilia Gustavsson

2015-09-01 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild