Härliga helg

Efterlängtad fredag även om veckan inte varit i den mest ansträngande läget...

Fasade in arbetsveckan redan på måndagen med halvdagsvab, skolan ringde eftersom My var hängig. Hämtade henne och åkte hem och bäddade ner henne, satte igång storstädning AB. Fick avbryta när Lucas hade slutat för han hade skadat foten så illa att han inte kunde stödja på den. Så på tisdagen var vi hemma hela gänget. Rensade tvättrummet. Så jävla skönt, har tänkt på det hela sommaren men inte kommit mig för.

Pappan kom hem och mådde sisådär, sedan låg han på toa och kräktes hela natten.

Matförgiftning antar vi men körde säkert före osäkert och stannade hemma även onsdag. Alltså blev avloppet rensat och två rum ommöblerade:)

Skönt att åka till jobbet på torsdagen:)

Fick ändå flexa ut tidigare eftersom My skulle på sin första danslektion, hann vara hemma i tre minuter och kasta i mig mat innan vi åkte in till stan. Var där i god tid och väntade tillsammans med övriga taggade danselever! Kl 17.30 var det fortfarande inga ledare på plats? Någon ringde centret som meddelade att det blivit ett missförstånd... Liiite besviken tjej. Idas Loke skulle också dansa så vi tog med dom och Smilla och åkte till hamnen för en lekstund istället.
Först lite korv och pommes, några pokestops och sedan lekparkshäng:)

Alltså blev det ändå ett bra avslut på dagen:)

Och så idag då. Hade kurs hela FM så snälla Henke tog kassan och posten, vilket gjorde att jag kunde fokusera på avstämningar istället:)

Snaaart är maten klar också. Pricken över i:et en fredag som denna:)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas alla är friska nu My har jag fått sms av o hon mådde bra 😜 Kul att hon ska börja dansa👍 Oh jäklar vad energi fam Gustavsson ni är en toppen fam💞 Trevlig helg ❣

Svar: Ja nu är vi friska, om man bortser från min trasiga rygg:)
Cecilia Gustavsson

2016-09-17 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild