Trevligt avslut på tung vecka

Usch och hujedamig är det enda sim kan sammanfatta denna vecka. Taxibilar som inte kommer och en ledsen My. Har återigen tagit upp med skolan att My är ledsen mest för jämnan. Vilket i mina egna hormonstormar resulterade i litervis med gråt på jobbet och migrän utan dess like. Har pratat med lärare, fritids och rektor. Det känns som om det faktiskt kommer att lösa sig ändå gnager en oro i bröstet. Och så, som om det inte räckte var pellejöns med i ett bråk på skolan så där som avslut på fredagen. Yey!

Men våran fredagkväll blev bra iallafall, efter diverse samtal med barnen om hur man får och inte får bete sig körde vi tacomys framför Paddington. Inte ofta som alla tre uppskattar samma film.

Pappan kom insläntrande vid åtta tiden, dom hade kickoff med jobbet på rallybanan i Linköping.

På lördagen förbereddeselin för kalas. Dåligt taggad tjej, och inte en enda sko som passade. Detfick bli höstkänga:)
Man tager vad man haver, har jag hört?

Ida och barnen kom ut en sväng, satti solen och bara mådde bra. My fick leka utan att någon retades och Lucas kompis Hampus kom också över. När Roine hämtat Elin badade hon också. Helt enkelt en toppen dag.

Farfar bjöd på middag, bönor och fläsk, fattar inte riktigt att gubbarna ser det som en delikatess men vi blev mätta iallafall. Tog en kvällsrunda till Ica för att hitta nya skor till lilltroll och present till söndagens kalas. Så nu är det nya förberedelser på gång och sedan åker jag och My på bio. Hitta Doris, säkert underbar:)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Nej ny blir jag ledsen 😢 Kan det inte få vara lugnt i skolan så synd om My 💕 Det Pellejöns håller på med hör väl till pojkar men är onödigt 🙈 Hoppas att allt ordnar sig, lycka till på bion 💞 Vi måste ses snart 👏😋

Svar: Ja det måste vi! Och ja det hoppas jag med:)
Cecilia Gustavsson

2016-08-28 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild