Tisdag igen

Fast den hör dagen har inte varit evighetslång! Dom ringde nämligen från dagis igår för Elin hade sååå ont i magen. Pigg som en lärka men efter tio spring på toa och en räddningsaktion i hönsburen (där vråken slagit klorna i tuppen) så somnade hon utmattad i soffan. I magsjuka som tur är, mer typ förstoppning som släppte.
Tänkte vabba idag, men sedan var hon så där infernaliskt skitpigg så hon fick hänga med mig till jobbet.

Det gick över förväntan att ha babbelfia med. Hon ritade, spelade på min telefon och fick låna en leksakslåda av Åsa och bilar av Göran! Så hon var helnöjd och jobbet blev klart:)
Åkte hemåt vid lunch, handlade lite och åkte hem och förberedde middagen och fixade lunch. Sedan hämta stora barn och fixa mellis och fortsätta med middagen!

Så den här dagen bara försvann trots att jag var så trött i morse:)





Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbar liten tjej du har blir nog något stort med den damen lyser geni av henne ❤️❤️❤️

Svar: Haha, ja hon klarade första praktikdagen galant! Började iofs smått med att lära sig skriva ut papper:)
Cecilia Gustavsson

2015-09-01 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild